Kovin on vähiin käynyt väki bcak-treeneissä, kaksi viimeistä kertaa on treenailtu Ellun kans kahdestaan. Tänään korkattiin ulkokausi Killerillä pienessä vesisateessa.
Tulipahan todettua ettei se innokas toko-mies Humpasta mihinkään ole kadonnut, mikä lie päässä viirannut sunnuntaina. Tehtiin pientä seuraamista, jäävät kertaalleen ja muutama luoksetulo lähinnä lelupalkalla. Pilli kurkussa aukesi ja kovin piti sivulla piipitellä. Luoksetulossa meinasi eka kerralla ennakoida käskyn, muutama palkka siis istumisesta.
Tosi kivaa mennä Hannan treeneihin perjantaista eteenpäin. Jospa saatais ylempien luokkien liikkeitäkin aluilleen.
Kommentit